2013. október 2., szerda

...elindítom a blogot

Nna...Régóta győzködöm már magam arról, hogy megtegyem ezt a lépést, vagyis hogy elindítsam a saját blogomat. Mivel jelenleg épp betegszabadságon vagyok egy fülgyulladással és rengeteg a szabadidőm a gondolatokat végre tett követte. Korábban is írkáltam már más blogokra vendégként és mindig nagyon élveztem. A téma pedig mindig ugyanaz: Lengyelország. Az írásaimban sokszor történelmi témákat választottam de gyakran inkább aktuális eseményekről adtam hírt. Ebben a blogban sem szeretnék másként tenni, napi tudósításokat szeretnék írni Varsóból. Mivel már valamennyire beszélem és értem a nyelvet és ezáltal megértem a híradásokat, remélem sikerül is ez a vállalkozás. Bár lehet hogy néha személyes történetek is vegyülnek a bejegyzések közé. Szóval a célom leginkább ez: bemutatni milyen az élet Varsóban - igyekszem ezt a laikusok és a témában jártas olvasók számára is érdekessé tenni. 

Emlékszem, mikor még csak kacérkodtam a Lengyelországba költözés gondolatával és mindenféle ilyen témájú írás után kutattam a neten, találtam egy nagyon érdekes és informatív blogot ami naponta frissült. Azt az akkori varsói magyar konzul szerkesztette, aki - miután visszahelyezték Budapestre sajnos abbahagyta az írást. De nagyon jó példa volt arra hogy kell érdekes, hasznos, vicces blogot írni.

Nem tudom, lesz-e bárki aki olvas majd engem, de remélem aki olvas az elégedett lesz az írásaimmal és rendszeres követőmmé válik. Hát akkor hajrá! Kezdjünk bele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése